Sponsoring

Ważnym narzędziem promocji i wsparcia sprzedaży w Grupie TAURON jest sponsoring.

Działania w tym obszarze są prowadzone od 2009 r. Dzięki nim marka TAURON buduje skojarzenia z ideą olimpijską oraz wartościami, które reprezentują takie dyscypliny sportowe, jak: koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, kolarstwo szosowe i narciarstwo alpejskie.

W dziedzinie kultury marka TAURON pojawia się między innymi w kontekście takich wydarzeń, jak festiwal TAURON Nowa Muzyka czy Life Festival. Grupa TAURON wspiera zasłużone instytucje kultury – Narodową Orkiestrę Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach czy Operę Wrocławską.

Działalność sponsoringowa pozwala na istotną redukcję kosztów promocji w porównaniu z nakładami, które należałoby ponieść na klasyczną reklamę.

Dzięki profesjonalnej realizacji działań sponsoringowych marka TAURON w 2014 r. była liderem zgromadzonej wartości medialnej w telewizji wśród marek energetycznych i zajmowała 8. miejsce wśród wszystkich marek w kraju.

Prowadzone przez Grupę TAURON działania sponsoringowe wspierają sprzedaż energii elektrycznej poprzez lojalizowanie klientów i tworzenie wielu okazji do zapoznania się z ofertą handlową Grupy.

PDF
close menu
List Prezesa Zarządu [45KB PDF]Otwórz
Opinia Audytora [143KB PDF]Otwórz
Skonsolidowany raport roczny za 2014 r. [3MB PDF]Otwórz
Jednostkowy raport roczny za 2014 r. [2MB PDF]Otwórz
Raporty okresowe 2014 [5MB ZIP]Otwórz
Skonsolidowany raport roczny za 2013 r. [5MB PDF]Otwórz
Skonsolidowany raport roczny za 2012 r. [13MB PDF]Otwórz
XLS
Dane Finansowe i Operacyjne [16MB XLSX]Otwórz
Podpowiedź
Można otworzyć pojedynczy plik lub pobrać wybrane pliki w formacie ZIP.